طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز/09109483228

.....................



طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز/09109483228

سبوس برنج گانودرما

حال هنگامی که به سوال سبوس برنج قهوه ای چیست پاسخ داده شد شاید برای شما هم سوال دیگری پیش بیاید که چرا در بیشتر مواقع پیشنهاد می شود که سبوس لایه دوم یا برنج قهوه ای دکتر بیز تهیه شده و مصرف شود. به طور کلی باید بدانید سبوس برنج قهوه ای خواص منحصر به فردی دارد که اگر با قارچ گانودرما ترکیب شود این خواص دوچندان خواهد شد. به طوری که این قارچ نیز یک گیاه کاملا درمانی بوده که استفاده از پودر آن به صورت فرآوری شده در کنار سبوس برنج می تواند فواید متعددی به دنبال داشته باشد. از این رو می ‌بینیم که فروش سبوس برنج قهوه ای بسیار رونق پیدا کرده است. در خصوص طبع سبوس برنج قهوه ای باید توجه داشته باشید که این محصول دارای طبیعت معتدل بوده از این رو مصرف آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت. اما توجه داشته باشید در زمینه نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز لازم است به صورت روزانه بین ۳ تا ۶ لیوان آب و مایعات میل کنید تا مشکل ساز نشود. از طرفی باید در مصرف این محصول اعتدال را رعایت کنید تا عوارض جانبی برای شما نداشته باشد.

 

 

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای

علاوه بر اینکه پودر گانودرما و سبوس برنج شرکت دکتر بیز در کنار هم ارائه می شود لازم است بدانید یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است خرید سبوس برنج دکتر بیز بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد، تولید این سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای می باشد به طوری که باید بدانید سایر سبوس های موجود در بازار تمام ویژگی های سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز را ندارد زیرا این محصول برای اینکه بتواند از تمام ویتامین های موجود در سبوس برنج استفاده بهینه کند از لایه دوم برنج که فواید بیشتری دارد تولید شده است. با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 85 هزار تومان

 

1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 78 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 156 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 255 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 229 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 510 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 445 هزار تومان

 

 

 

تفاوت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با دیگر محصولات

علاوه بر اینکه محصولات دکتر بیز سبوس برنج از لایه دوم برنج تولید شده است لازم است بدانید تفاوت دیگری نیز در سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز با سایر محصولات وجود دارد. به صورتی که لازم است توجه داشته باشید این محصول در بسته بندی بهداشتی به صورت ساشه ارائه شده و شما می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و در کنار غذای خود استفاده کنید و از تمامی خواص آن بهره ببرید. این موارد در کنار هم موجب شده در حال حاضر سبوس برنج قارچ گانودرما تولید شده در شرکت بیز بی نظیر باشد و همانطور که گفته شد سبوس برنج قهوه ای قیمت مناسبی هم دارد.

 

طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که سبوس برنج دکتر بیز را چگونه مصرف کنیم؟ باید بدانید به روش های مختلفی می توانید پودر سبوس برنج دکتر بیز را مصرف کنید. اگر بخواهید آن را به همراه برنج استفاده کنید می توانید در هنگام جوش خوردن برنج به ازای هر نفر یک ساشه از سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم دکتر بیز را داخل قابلمه برنج اضافه کرده که این امر موجب می ‌شود ضعف برنج شما جبران شود. همچنین بسیاری از افراد سبوس برنج قهوه ای گانودرما را در خورش خود اضافه می کنند که این امر موجب می ‌شود انواع خورش لعابدار تر شده و طعم بهتری بگیرد. دیگر نحوه استفاده از این محصول جهت بهره مندی از خواص سبوس برنج دکتر بیز استفاده از آن به همراه ماست، شیر داغ، قهوه یا نسکافه می باشد. همچنین مشاهده می شود که بسیاری از افراد این محصول را به همراه برنج خارجی استفاده می کنند که این کار موجب می شود شما از عطر و طعم برنج ایرانی لذت ببرید.

 

 

 

بهترین زمان مصرف سبوس برنج قهوه ای

به طور کلی می توان گفت یکی از مهمترین دلایل استفاده از سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری می باشد که اگر شما بخواهید این محصول را که دارای فیبر فراوان می‌ باشد برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنید، باید آن را به صورت روزانه مصرف کنید. مثلا می توانید یا قاشق غذاخوری از سبوس برنج را ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه درون لیوان شیر بریزید و میل کنید، یا این سبوس برنج را درون یک کاسه ماست بریزید و ۱۰ دقیقه قبل از صرف ناهار و شام میل نمایید. تمامی این روش ها از جمله موارد نحوه استفاده از سبوس برنج قهوه ای می باشد که به شما در کاهش وزن به دست آوردن اندام مناسب کمک می کند.

 

 

سبوس برنج قهوه اي دکتر بيز براي لاغري

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 14:39



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zaneziba ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مجتبی




قهوه گانودرما برای پوست
قهوه گانودرما سوپریم و جینسینگ دکتر بیز
سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز
دی وی دی خیاطی خانم عمرانی
روش خیاطی خانم عمرانی چیست
آموزش مقدماتی خیاطی خانم عمرانی
نحوه ی ثبت سفارش و واریز پول از فروشگاه سوپریم
لذت خرید مطمئن با فروشگاه سوپریم
یک راه کاربردی و مطمئن؛خرید از فروشگاه سوپریم است
راه های خرید و ثبت سفراش از فروشگاه سوپریم
پرداخت در محب فروشگاه سوپریم
ثبت سفارش سریع از فروشگاه سوپریم
مشاوره رایگان از مشاوران فروشگاه تیما
مشاوران مجرب فروشگاه تیما
راه های ارتباطی با فروشگاه تیما
افراد تشکیل دهنده فروشگاه تیما
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس zaneziba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: